Polityka zwrotu kosztów

Obowiązuje u nas 14-dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania towaru, aby zażądać zwrotu. 

Aby zakwalifikować się do zwrotu, towar musi być w tym samym stanie, w jakim został odebrany, nie może być używany, musi mieć dołączone etykiety i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu

Aby zainicjować zwrot, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem adresu hello@milimetry.pl. Pamiętaj, że zwroty będą musiały być przesłane na następujący adres: Milimetry Sp. z o.o., ul. Za Ogrodem 10, 31-990 Kraków

Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, prześlemy Ci instrukcje dotyczące sposobu i miejsca przesłania paczki. Towary przesłane do nas bez wcześniejszego zażądania zwrotu nie będą akceptowane.

W razie pytań dotyczących zwrotów możesz zawsze skontaktować się z nami za pośrednictwem adresu hello@milimetry.pl.


Uszkodzenia i problemy
Należy sprawdzić zamówienie po jego otrzymaniu i niezwłocznie się z nami skontaktować, jeśli dany towar ma wady, jest uszkodzony lub otrzymano niewłaściwy towar, abyśmy mogli ocenić problem i go naprawić.


Wyjątki / towary niepodlegające zwrotom
Określone typy pozycji nie mogą zostać zwrócone. Są to np. produkty niestandardowe (takie jak produkty dostarczane w ramach specjalnych zamówień lub spersonalizowane). Prosimy o kontakt w razie pytań lub wątpliwości dotyczących określonej pozycji. 

Niestety nie możemy akceptować zwrotów pozycji wyprzedażowych lub kart prezentowych.


Wymiany
Najszybszym sposobem zapewnienia sobie tego, co chcesz uzyskać, jest zwrot danej pozycji i dokonanie oddzielnego zakupu nowej pozycji po tym, jak zwrot zostanie zaakceptowany.


14-dniowy okres odstąpienia od umowy w Unii Europejskiej
Niezależnie od powyższych, jeśli towar zostanie wysłany do Unii Europejskiej, masz prawo anulowania lub zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni, z dowolnego powodu i bez uzasadnienia. Jak określono powyżej, Twój towar musi być w tym samym stanie, w jakim go otrzymano, nie może być używany, musi mieć dołączone etykiety i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.


Zwroty kosztów
Powiadomimy Cię po tym, jak otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot i przekażemy informację o akceptacji lub odrzuceniu zwrotu kosztów. Jeśli zwrot kosztów zostanie zaakceptowany, nastąpi on automatycznie za pośrednictwem pierwotnej metody płatności w ciągu 10 dni roboczych. Należy pamiętać, że bank lub firma zapewniająca kartę kredytową może również potrzebować trochę czasu na przetworzenie i dokonanie zwrotu.
Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu hello@milimetry.pl.